wtorek, 28 sierpnia 2012

Recyklingowa skarbonka

 Uzbierało mi się trochę pudełek, kartoników, itp, które w okresie grzewczym służą jako rozpałka,a teraz próbuje wykorzystywać jako "paliwo" twórcze ;-)




 W ten sposób urodziła się skarbonka z okienkiem, natchniona skarbonką   Mumki (dziękuję za pomysł, bo będę chyba częściej korzystać) i w związku z tym zgłaszam się do Diabelskiego Młyna jako lift skarbonki Mumy Jest całkiem inna, ale inspirowana dziełem Mumki ;-)
 Mozna gromadzić w niej drobne oszczędności albo potraktowa jak specyficzną ramkę na zdjęcie ukochanej osoby, bo okienko tak jest zbudowane,ze moze pełnić taką funkcję (w zawiązku z tym przezanaczeniem zgłoszę puzderko do Galerii Rae-wyzwanie "za szybką"



             A pudełko przetworzone z pudełka po chusteczkach
W związku z tym poleci tez na wyzwanie42-upcykling na blogu scrapki 'mam nadzeję, ze spełnia warunki "śmieciowego" wyzwania ;-)
Poniewaz stemple uzyte do wykonania tła zawierają teksty, a kwiatki wyciete z "odzyskowego" papieru ze starej książki, pudełezko zgłoszę na wyzwanie 21 na blogu Scrapmarket TEKST
I jeszcze z racji ręcznie klejonych kwiateczków na Love to Create Challenge Blog Challenge #30 Hand Made Flowers

11 komentarzy:

  1. Ale się napracowałaś, żeby ze zwykłego pudełka po chusteczkach takie cudo stworzyć! Najlepsze w skarbonce jest to, że ciągle można będzie kontrolować stan oszczędności:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. What a wonderful creation. Thanks so much for joining us this week at Love to Create Challenges. Hope you will join us again next week. joann sassy raggedy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic Creation!! Thanks so much for joining us this week at Love to Create! We hope you come back and play with us again soon!

    Many Blessings,
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your box. Thanks for joining us this week at Love to Create. NancyD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta skarbonka! :)) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful creation. Thank you for sharing with us at our handmade flower challenge over on the Love to Create Challenge blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko! Gratuluję pomysłu :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Marketu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda! To się nazywa kreatywny recykling! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Marketu!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! cudna praca!!! i baaaaaardzo klimatyczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle fantastyczna skarbonka! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Miło mi również, że dołączyłaś do mojego kolorowego projektu, czekam z niecierpliwością na styczniowe rezultaty. Mnie już w głowie pojawił się pomysł i mam nadzieję, że dziś uda mi sie go chociaż po cześci zrealizować :))

    OdpowiedzUsuń